tisdag 26 augusti 2014

Sommarens grillfavorit

Baconlindad kyckling, ugnsgrönsaker och basilikamajonnäs

Vi är nog inte ensamma om att ha grillat mycket under sommaren och baconlindad kyckling har varit en av sommarens grillfavoriter hemma hos oss. Vi har serverat kycklingen med ugnsrostade grönsaker (ibland med fetaost på och ibland utan) samt den goda basilikamajonnäsen.

I söndags grillade vi igen och självklart blev det även då baconlindad kyckling. Idag ser jag fram emot min lunchlåda som innehåller goda grillrester.

Grillad baconlindad kyckling

Ugnsrostade grönsaker med fetaost



Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...