lördag 23 augusti 2014

Pyssel i köket

Kassler, tomater, squashraita och rostad lök

Det blev riktig sommarmat till lunch idag med kallskuren kassler, tomater, squashraita och rostad lök. Dock ösregnade det utomhus medans vi åt så den där sommarkänslan infall aldrig riktigt. Gott var det i alla fall. Det var länge sedan jag åt rostad lök men för ett tag sedan köpte jag hem en burk och den har gått åt snabbt, det är riktigt gott tycker jag.

Idag har jag fyllt på frysen med nybakat squash- och mandelbröd. Dessutom har jag lagat ostplättar till morgondagens lunch.

Nu blir det lövbiffwok på muurikkan... gott, gott! Trevlig kväll!




Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...