tisdag 28 juni 2016

Minisemester

Jordgubbar och bubbel

Jippi! Nu går jag på en liten minisemester i en och en halv vecka. Det är jag och sonen som är lediga och vi ska försöka hitta på lite roliga saker tillsammans. Efter den här semestern ska jag jobba några veckor igen innan det blir gemensam semester för hela familjen.

Jag är rätt trött just nu efter en väldigt intensiv vår, så det känns väldigt skönt att få lite ledigt. Några planer för semestern är att baka, läsa och göra några utflykter.

Idag blir det lite bubbel och jordgubbar för att fira in min semester. Jag kan rekommendera det här bubblet som heter Privat (nr 7904), torrt och mycket gott.

Jag måste också visa er den fina och roliga blomman som jag fick av Magnus på vår bröllopsdag. Det är en grön blomma toppad med en miniananas.

Jordgubbar

Bubbel

Rolig blomma...

... med en miniananas


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...