tisdag 9 februari 2016

Tacomåndag, krasslig och inställd träning

Tacos

Idag är jag riktigt seg och har ont i halsen samt känner mig trött i hela kroppen. Jag som sett fram emot att träffa min personliga tränare imorgon och komma igång ordentligt med träningen. Nu blir vår träff istället uppskjutet en vecka och jag hoppas hinna pigga till mig tills dess. Det känns retligt även om jag vet att jag inte kan styra över det.

Idag hade jag möjligheten att ta med mig jobbet hem vilket var skönt eftersom jag inte känner mig på topp. Ett tyst och lugnt hus var perfekt för arbetsron och jag fick massor gjort.

De flesta kanske äter tacos på fredagar och det gör nog vi också vanligtvis men igår blev det tacomåndag istället. Funkar lika bra på måndagen som på fredagen. Till min tacos har jag oftast tacokryddad köttfärs, isbergssallad, tomat, gurka, paprika, riven ost, vitlökssås (creme fraiche, vitlök och salt) och tacosås. Har ni några goda tips på tillbehör som ni brukar äta till tacos?

Jobbar hemma


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag brukar ha egen ostsås till, smält 200-300gr ost i 1dl créme fraiche. Gillar du starkt, sätt i några skivade inlagda jalapeños. Det tycker vi är gott :)

Erikas LCHF till vardag och fest sa...

Anonym: Tack för tipset. Det ska jag testa.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...