torsdag 24 september 2015

Ekologiskt knäcke till mellanmål

Kaffe och knäcke med Boxholms kryddost

Jag tycker om torsdagar, då jag har min lediga eftermiddag. Jag slutar tidigt, åker och veckohandlar och sen har jag hela eftermiddagen att göra precis vad jag vill. Ofta passar jag på att umgås lite extra med Algot, som slutar skolan lite tidigare på torsdagar.

När jag kommer hem från veckohandlingen äter jag ofta någon lättare lunch eller mellanmål och idag blev det kaffe och LCHF-knäcke med Boxholms kryddost. Snabbfixat och väldigt gott! LCHFklubben har bytt namn till Clean Eating men de har kvar samma sortiment. Jag gillar deras knäckebröd och sist jag skulle fylla på mitt knäckelager så såg jag att de börjat sälja ekologiskt knäckebröd.

Ekologiskt knäcke från Clean Eating

Kaffe

Knäcke med Boxholms kryddost


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...