torsdag 20 augusti 2015

Lunch i solen

Boxholms skivade ekologiska ost och italiensk salami

Det är redan torsdag, den här veckan rasar iväg med en väldig fart. Jag har min lediga eftermiddag på torsdagar och det är också den dag jag brukar veckohandla på. Idag skulle jag köpa något snabbfixat till min lunch och hittade färdigskivad och ekologisk Boxholmsost i hyllan i mataffären. Jag älskar Boxholms ostar så jag var tvungen att prova och den var jättegod.

Solen sken när jag kom hem så jag satte mig på uteplatsen och åt osten tillsammans med några skivor italiensk salami. Så gott och så enkelt. Det behöver inte vara så svårt att få ihop något gott.

Idag på eftermiddagen hade jag inga måsten utan kunde bara njuta av att vara ledig. Härligt!

Färdigskivad ost

Italiensk salami


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...