måndag 1 juni 2015

Mors dag

Flagga för mor

Igår blev jag firad på mors dag. Att jag får vara mamma till världens goaste och härligaste kille är helt underbart. Algot är det finaste jag har och jag älskar honom till månen och tillbaka. ♥

Jag startade söndagen med rejäl sovmorgon och sen åt vi scrambled pancakes med jordgubbssylt och vispad grädde. Till eftermiddagskaffet gjorde jag varsin äppelpaj i portionsformar som vi åt med en klick grädde. Middagen blev en av mina absoluta favoritmaträtter, torskrygg med sparris, syrade tomater och vitvinssås.

Idag har jag rejäl träningsvärk. Algot tränar Ju-Jutsu Kai och i lördags var det terminsavslutning där även föräldrarna var inbjudna att delta i träningen. Det var jätteroligt att få träna tillsammans med Algot och det var lite nostalgi att få gå upp på mattan igen eftersom jag och Magnus träffades när vi båda tränade jujitsu.

Scrambled pancakes, jordgubbssylt och vispad grädde

Äppelpaj och vispad grädde

Kaffe



Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...