fredag 27 februari 2015

Egentid med sonen


Idag har jag och Algot haft en eftermiddag och kväll tillsammans, bara vi två. Vi har haft det riktigt mysigt tillsammans och det är härligt när det finns tid att bara vara tillsammans. ♥

Till middag fick vi en fredagspizza toppad med tomatsås, riven ost, skinka och gul lök. Jag fick sällskap i köket av Algot som hjälpte mig att toppa pizzan. Till pizzan hade jag gjort en currysås (creme fraiche, curry och salt) som vi ringlade på. Riktigt gott blev det!

Något som däremot inte var gott var en sak som jag provade till lunch igår. Avokado fylld med ägg och tillagad i ugnen... nej, det var verkligen inte min grej.

God pizza

Detta var däremot inte gott


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...