fredag 19 december 2014

Jag är med i Expressens LCHF-bilaga

Jag i tidningen

Det kändes lite nervöst att gå och köpa Expressens LCHF-bilaga idag eftersom jag visste att jag skulle vara med i den. Så här blev resultatet.

Artikeln handlar om vad jag har för matstrategi för julhelgen. Jag vet att jag kommer att äta mer kolhydrater än vanligt under julhelgen men redan innan julafton gör jag ett medvetet val om vad jag ska äta och vad jag ska undvika, då tycker jag att det är lättare att motstå frestelsen när den ligger mitt framför näsan.

Här kommer länkarna till recepten på de maträtter och bakverk som nämns i artikeln:
Ansjovisrulle
Lussekatter
Pepparkakor
Saffransbiscotti
Pepparkaksmuffins

Mer julinpiration från bloggen hittar du under etiketten Jul.

LCHF-bilagan

Jag fick vara med på en extra bild också :)


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...