torsdag 6 november 2014

En enkel lunch

Enkel men god lunch

Här vaknade vi till ett vitt landskap imorse och det har snöat hela dagen. Har ni fått någon snö?

Idag blev det en enkel lunch i form av kalla köttbullar, keso och en avokado. Jag hade lite salt och peppar på keson och avokadon, för det tycker jag är gott. Snabbt, enkelt och gott! Det behöver inte vara krångligare än så ibland. Ikväll ska jag laga omelettpizza, ytterligare en maträtt som är snabbfixad. :)

Nu ska jag sätta mig hos sonen vid köksbordet och se om han behöver någon hjälp med sin läxa. Ha en fin dag!

Köttbullar, keso och avokado

Kaffe


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...