måndag 16 juni 2014

Tävling: Vinn startplatser till LCHF-loppet 2014


Den 23 augusti anordnar LCHFklubben åter igen LCHF-loppet, en folkfest för alla som tycker om hälsa, mat och motion. LCHF-loppet är 5 km och du väljer själv om du springer eller promenerar sträckan. Mer information om LCHF-loppet hittar du här.

Nu har två personer chansen att vinna varsin startplats till LCHF-loppet. För att vara med och tävla vill jag att du skriver en kommentar till det här inlägget och berättar om ditt bästa tips på vardagsmotion.

Tävlingen pågår till och med tisdagen den 24 juni 2014.


Samtidigt kan jag passa på att tipsa om att ni under juni kan beställa fraktfritt från LCHFklubben, gäller beställningar över 300 kronor. Ange rabattkoden erikaslchf.

I samarbete med LCHFklubben


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

6 kommentarer:

Mona sa...

Mitt tips är att gå upp lite tidigare varje morgon och ta en rask promenad, det är en underbar start på dagen medans övriga familjen sover vidare.

Om jag vinner startplatser så blir det jag och min dotter som deltar. Hon har gått ner 17 kg med hjälp av LCHF och jag är så oerhört stolt över henne. Själv har jag ätit LCHF i 3 år och mår jättebra. Hälsningar Mona

Inger sa...

Min vardagsmotion är min "Fitbit" stegräknare som jag har på armen. 10 000 steg är vardagsbasen. Allt utöver är +.

Lovisa Forsman sa...

Mitt bästa tips för att hålla igång vardagsmotionen är att ladda ned en stegräknarapp till din smartphone, tex Argus. På så vis blir man taggad att röra på sig mer och kan även tävla med andra för extra motivation! Ett andra tips är att anmäla sig till ett lopp, då "måste" man ju helt enkelt ut och springa inför det!

Unknown sa...

Mitt bästa tips på vardagsmotion måste bli att leka med barnen, och då menar jag häng med på all den rörelseglädjen de känner på en dag:-) Toppenmotion och ett riktigt lyckopiller!

Skulle vara så kul att få springa lchf-loppet och jag skulle gärna ta med mig min vän som precis som jag ätit lchf det senaste året och tack vare det nått en bättre hälsa och minskat en hel del kilon.

Sanna Andersson sa...

Mitt tips är att sätta av en halvtimme om dan till att cykla, ta en rask promenad eller simma en stund. Själv gillar jag att kunna variera mig och det känns skönt att få tillåta sig att kalla en cykeltur för ett litet träningspass,

Anonym sa...

Ställ en trampmaskin vid handfatet och använd den varje gång du borstar tänderna, det blir 4 min varje dag. När du tittar på tv, ta upp hantlarna och/eller gummibandet och träna armar och ben. Blir många sköna minuter varje dag. Många bäckar små...

Kram Lena
fly2me@spray.se

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...