fredag 9 maj 2014

Fem saker om mig


1. Jag läser sällan baksidan på en bok eftersom jag inte vill veta för mycket om berättelsen. Ibland blir det riktiga bottennapp men ofta har magkänslan om en bok helt rätt och det blir en fullträff.

2. Jag är 176,5 cm lång.

3. Jag har varit vaken en hel natt för att plugga och sedan åkt och till högskolan för att tenta. Tentan klarade jag utmärkt, men jag var rätt så trött efteråt.

4. Jag hatar att komma försent.

5. Jag är en riktig fryslort. Har alltid tjocka tröjor på mig större delen av hösten, vintern och våren (ja, det förekommer på sommaren också).


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...