måndag 31 mars 2014

Vinnaren av två biljetter till Wellness Stockholm 2014


Nu är tävlingen avslutat och vinnaren får två biljetter till Wellness Stockholm 2014.

Vinnaren är:


Grattis Linda! Maila din adress till vardagfest@gmail.com så vidarebefordrar jag dina uppgifter till LCHFklubben och Pure PR (jag behöver dina uppgifter senast 10 april 2014). Om du känner igen mig vid eventet skulle det vara jätteroligt om du kom fram och pratade en stund. :)


Vann du inte men gärna vill gå på eventet kan du anmäla dig hos Wellness Stockholm 2014.

I samarbete med LCHFklubben och Pure PR

Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...