söndag 16 mars 2014

Födelsedagsfirande med mina föräldrar

Flaggan på bordet

Om en vecka fyller jag 40 år! Jag har inte bestämt mig för om jag blir ruskigt gammal eller om jag fortfarande är ung men eftersom jag inte känner någon panik över att fylla år så spelar det ingen roll. :)

Mina föräldrar var här i helgen och i lördags firade de mig. Vi åt en massa gott, umgicks och spelade sällskapsspel. Till lunch åt vi räkmacka på kesoplättar och till det drack vi bubbel. Jag hade även bakat två olika sorters kakor som vi fikade med. Till kvällsmat lagade Magnus en av mina favoriträtter med torskrygg, sparris, syrade tomater och vitvinssås.


Tack mamma och pappa för födelsedagspresenten och för en trevlig helg!

Jag fick fina blommor

Räkmacka på kesoplätt

Dags för bubbel

Skål!

Snart 40 år!

Citron- och kokoskaka

Banan- och chokladkaka


Sällskapsspel: Ticket to ride


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

7 kommentarer:

Cissi H sa...

Grattis i förskott !! fyller med 40 fast nästa månad :-).Känner mig inte som 40 :-)fårfortfarande visa legg på systemet ;-)

Semester & Mat sa...

Man är inte äldre än vad man gör sig :)

Grattis i förskott!

monkan sa...

Härligt! Ålder är bara en siffra på pappret! :-)
Kram/M

Marja - Baka Sockerfritt sa...

Åh, så trevligt med firande! Grattis i förskott!

Mårtenssons kök sa...

Ser ut som det har varit en riktig kanonhelg du haft. Bubbel är aldrig fel:)

artfullycarin@gmail.com sa...

Grattis i förskott! 40 är en underbar ålder har jag märkt. Mitt liv har iaf bara blivit bättre sen jag fyllde 40.

KikkiSandström sa...

Vilken härlig födelsedag du haft!!! Och vilket härligt lchf-stuk på den. Om du vill ha en present i efterskott, kan du vara med och tävla om ett vackert halssmycke i glasfusing här http://ow.ly/uU4pr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...