söndag 9 februari 2014

Vinnaren av bakproteinet One Bake


Nu är tävlingen avslutad där ni kunde vinna en burk med bakproteinet One Bake från Fitnessguru. Roligt att läsa era kommentarer där ni berättade vilken kaka eller bröd ni saknade en LHCF-variant av. Det jag själv kan komma på mig själv att sakna ibland är ett nygräddat tunnbröd eller nyfriterade munkar.

Ni som inte vann kan beställa hem en burk HÄR. Snart lägger jag ut mitt recept på semlor med bakprotein, så se till att ha en egen burk One Bake hemma så att du kan baka egna semlor. Jag kan även rekommendera Fitnessgurus kokosfett och goda jordnötssmör.


Vinnaren av en burk One Bake är:


Grattis Katarina Berglund! Maila din postadress och ditt mobilnummer (för sms-avisering) till mig på vardagfest@gmail.com så ser jag till att du får vinsten hemskickad till dig.


I samarbete med Fitnessguru


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...