torsdag 23 januari 2014

Bara Bär

Bara Bär

Häromdagen fick jag ett smakprov på en ny produkt från Finnerödja. Det är en bär- och fruktblandning helt fri från socker och andra tillsatser, perfekt att exempelvis smaksätta yoghurten eller smoothien med. Smakerna finns i blåbär, hallon och havtorn/mango.

Själv tänkte jag prova någon av smakerna till helgens pannkaksfrukost. Dessutom tror jag att både maken och sonen gärna smaksätter sin morgonyoghurt med dessa.

I samarbete med Finnerödja


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

6 kommentarer:

Marja - Baka Sockerfritt sa...

Jag fann en tävling angåend ejust dessa. Ser fram emot att testa dom!

cosmoscatten sa...

Detta är ju fantastiskt! Precis vad jag väntat på. Undra om de finns i affärerna ännu? Kanske på stormarknad :) kul att du får testa!

Eva S sa...

Hej
Dessa skall testas när möjlighet kommer :)
Är de kyl el. frys vara?
Mvh Eva

Erika Skogly sa...

Så spännande. Hoppas det är gott!

Erikas LCHF till vardag och fest sa...

Cosmoscatten: De lanseras den här veckan men det kan dröja olika lång tid innan de dyker upp beroende på var i landet man befinner sig.

Erikas LCHF till vardag och fest sa...

Eva S: Det är inte kylvara (öppnad burk förvaras i kylen). De kommer troligtvis stå bredvid sylten i affärerna.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...