lördag 16 november 2013

Lördagsfrukost

Rostad franska med pepprig ost

Tack för alla "krya på"-hälsningar! Natten har varit riktigt jobbig med huvudvärk och täppt näsa. Dessutom har jag knappt någon röst idag... så fort jag säger något så tittar Algot frågande på mig och säger "Va?". Jag som hade massor med planer inför helgen, bland annat hade jag tänkt julbaka men det får bli en annan dag. Idag tar jag och lindar filten om mig och sätter mig i soffan istället.

Det blev sen frukost idag, rostad macka med pepprig ost från Boxholm Ost (Boxholms Tellicherry Peppar). Jag laddar med D-vitamin också, det ska ju vara bra för immunförsvaret. Under frukosten läste jag lite i en jultidning också... jag längtar verkligen till julen nu! Fler som längtar?

D-vitamin

Frukostläsning


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

2 kommentarer:

Ellen sa...

Hoppas att det blivit bättre under dagen. Åkte själv på nåt skit idag...så var däckad med huvudvärk och magont ett par timmar under eftermiddagen...huvudvärken hänger kvar än :-(

Unknown sa...

Krya på dig! Hoppas förkylningen släpper snart!
Jag börjar också längta till jul! :)
Ha en fin söndag!
Kramar! <3
//Lana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...