fredag 4 oktober 2013

Kanelbullens dag

Kaffe och kanelbulle

Idag är det kanelbullens dag! Vill du äta en god kanelbulle men inte få i dig en massa socker och gluten kan du baka dessa kanelbullar istället, bakade med mandelmjöl och kokosnötsmjöl. Bullarna är perfekta att baka och frysa in och sedan ta fram när det är fikadags. De är väldigt goda tycker jag.

Kanelbulle

Mums!

Gott tycker sonen


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

6 kommentarer:

Lina sa...

Ser otroligt gott ut!

Fit på fett! sa...

Ser hur smaskigt ut som helst! :)

Unknown sa...

Mmm...så gott! Det blev inga kanelbullar hos oss igår... hade ingen tid att baka.
Ha en fin lördag!
Kram kram <3
//Lana

Marja - Baka Sockerfritt sa...

Vilka supersnygga bullar! Mums!

anna sa...

Mums, jag gjorde oxå bullar. De blev inte så fina, men väldigt goda :D
Kram

Fröken M sa...

Dom ser goda ut ! :)
Här blev det dock TVÅ stora "bröstcancer bullar" med rosa socker.
Inte vidare nyttigt, men väldigt gott :)
KRAM

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...