måndag 18 mars 2013

Tio saker om mig


Jag tänkte berätta tio saker om mig själv som ni kanske inte visste om.


1. Jag är uppvuxen i södra Dalarna.

2. Mitt favoritämne i skolan var matematik.

3. Jag har inga syskon.

4. Jag har spelat fiol, cello och piano.

5. Jag träffade min man när vi tränade kampsport tillsammans.

6. Jag är utbildad grafisk högskoleingenjör inom tryckteknik men efter några år i branschen arbetar jag idag inom ett helt annat område.

7. Jag tyckte inte alls om att laga mat tills för några år sedan. Idag tycker jag att det är jätteroligt.

8. Jag avskyr att skala räkor men tycker att de är jättegoda att äta.

9. Jag läser gärna böcker på engelska.

10. Det jag saknar mest i matväg nu när jag äter LCHF är ett riktigt fluffigt, nygräddat vetebröd.


Idén till det här inlägget har jag hittat hos Catharina.

Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

7 kommentarer:

Anna sa...

Åh vad kul! Jag gillar inte heller att skala räkor, de får oftast maken göra :P

monkan sa...

Spännande få veta lite! :)
/M

Maria sa...

Kul läsning! Jag kommer också från Dalarna (Borlänge). Men bor ju i Kalmar nu ..

Mitt liv som fru L sa...

Vad kul att få läsa mer om dig! Hoppas du gör fler inlägg! Tack för att du länkar :)

Jag avskyr också att skala räkor, det tar ju lixsom aldrig slut ;) Men gött är det!

Jättefin bild på dig <3

Kram C <3<3<3

Sandra - Fru Bogren sa...

Vad roligt att få veta mer om dig! Kampsporten fär du gärna berätta mer om vid tillfälle, jag blev nyfiken :)

Kram Sandra

Unknown sa...

Den här idén är så rolig! Så jag tror att jag också gör den! Vi får tacka Catharina för det! :)
Jag tycker inte heller om att skala räkor! :)
Vad kul att du spelat piano, blir glad som är "pianonörd"! ;):)
Ha en fin dag!
Kram
//Lana

Fit på fett! sa...

Roligt att vi har liknande utbildning! :)

Har inget emot att skala räkor - ser fram emot belöningen...Men håller med om att det jag verkligen saknar är riktigt gott bröd, men jag tycker att mina bröd funkar någorlunda som ersättning!

Det här var en rolig idé får kanske sno den och göra något liknande.

Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...