söndag 23 december 2012

God jul

Fjärde advent


Jag önskar er alla en riktigt god jul!

Nu tar jag en liten paus från bloggen i några dagar för att njuta av julen tillsammans med min familj och mina julgäster. Vi ses!


Skidåkande jultomte

Tovad tomtemor

Ljusstakar

Garntomte

Algots egengjorda tomtar

Julängel


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

8 kommentarer:

monkan sa...

God jul! Ha sköna dagar!
/M

Vit dröm sa...

God jul och njut av ditt julfirande!
Kram Anna

kattiiiiss sa...

God jul!

Millis - JimpsMillis LCHF sa...

God jul! Ha det så mysigt nu!

sara sa...

God jul! =)

Mitt liv som fru L sa...

God Jul!

Kram C

Unknown sa...

God Jul önskar jag dig från mig!
//Lana

Anna sa...

God Jul! Kramar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...