onsdag 17 oktober 2012

Uppdaterat recept på torskrygg

Torskrygg med sparris, syrade tomater och vitvinssås

För ett tag sedan bloggade jag om torskrygg serverad med sparris, syrade tomater och vitvinssås. Vi har ätit denna torskrygg många gånger sedan dess och förfinat receptet varje gång. Nu anser jag att receptet är perfekt och receptet i inlägget är nu uppdaterat. Varsågoda!

För att inte missa något inlägg här på bloggen kan ni följa min blogg med Bloglovin'. LCHF till vardag och fest finns även på Facebook, gilla gärna.

Den här veckan gästbloggar jag hos Kostrådgivarna. Titta in där och se vad jag bjuder på under veckan.


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

2 kommentarer:

Erika Skogly sa...

Sparris är ju bara så gott! Åt det igår med parmesan och hollandaise. Perfektion! Torsken ser superläcker ut.

Gustaf Segerström på Fettdieten.se sa...

Vad trevligt! Torsken ser jättegod ut! :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...