tisdag 16 oktober 2012

Snabblagad micropizza (LCHF)


Idag fick Algot en snabblagad micropizza till middag. Toppad men tacosås, tomatpuré, skinka och ost. Mums, tyckte han! Pizzan blir något blek eftersom den tillagas i micron men den går snabbt att göra och den blir väldigt god.


Mums, tyckte sonen!


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

4 kommentarer:

Marja - Baka Sockerfritt sa...

åh, vilket bra recept! Skaläggas på minnet :)

Sonja Kidron sa...

Så smidigt att göra pizza på mandelbrödet i micron! :)
Snabbt och enkelt!!

Ha en härlig onsdag!
Kram sonja

Unknown sa...

Gott, snabbt, enkelt och smidigt! Perfekt vardagsmat! :)
Ha en toppen onsdag!
Kram
//Lana

sara sa...

Åh det ska jag nog testa idag =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...