lördag 6 oktober 2012

Kyckling stekt i jordnötssmör

Kyckling, stekt vitkål och majonnäs

Jag och Algot har varit ensamma hemma idag och vi har mest bara tagit det lugnt och haft det bra. Även om vi inte gjort något speciellt så har dagen gått otroligt fort, jag förstår inte var alla timmar tog vägen. Jag fick för mig att vi skulle åka och titta i lite affärer men vi var inte ensamma om den tanken, det var långa bilköer in på parkeringen, så vi åkte hem utan att ens vara in i affären.

Till lunch idag stekte jag grillad kyckling i jordnötssmör och serverade med stekt vitkål och majonnäs. Gott och enkelt. Jag har ju, som jag nämnt tidigare, snöat in på vitkål just nu. Det är ju så gott!

Kyckling stekt i jordnötssmör




Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

2 kommentarer:

Anna sa...

Mums, håller med. Vitkål är riktigt gott :D
Vad tyckte du om tidningen? kramar

Maria sa...

Gott gott gott! Håller med om vitkål - är ju så gott!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...