lördag 6 oktober 2012

Jag bakar idag

Bakning

Vad härligt med helg! Min helg har börjat lugnt och jag har inga planer på att stressa med något idag. Jag blev sugen på att baka och satte igång under förmiddagen och det blir provsmakning i eftermiddag. Det luktar ljuvligt gott i huset av nybakat. Jag återkommer om det blev gott!

Hoppas att ni får en trevlig lördag!


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

4 kommentarer:

Vit dröm sa...

Ser iaf riktigt gott ut!
Ha en fin lördag!
Kram Anna

monkan sa...

De ser superfina ut! Det gör å andra sidan allt du gör!
/M

Photo by Maria sa...

Mmmm de ser så goda ut.. Hoppas de smakade bra så ett recept kommer ut =)

Njut av lördagen..

Kram Mia

Mitt liv som fru L sa...

Jag sitter här och dreglar ;) Så gott det ser ut!
Ha en fin lördagskväll :)

Kram C

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...