fredag 26 oktober 2012

Fredagkväll med plockmat

Perfekt fredagsmat

Nu är det helg! Det firar vi med god plockmat. Det blev kokt ägg, räkor, avokado, majonnäs, gustafskorv, skinka och en blandning ostar. Gott, gott! Nu är jag mätt och belåten. Snart dyker vi ner i TV-soffan och njuter av en lugn och skön fredagkväll. Trevlig helg på er!

Kokt ägg

Räkor

Avokado

Majonnäs

Gustafskorv och skinka

Ostar


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

8 kommentarer:

Marielle sa...

Här blev det "pulled pork" och gräddsås...

Angelica - Vardagsliv med LCHF sa...

Hos oss blev det grillad kyckling och grönsaker och sen filmkväll med gotta :-)

Mitt liv som fru L sa...

Mmm, jag älskar allt på den där tallriken! Ha en fin kväll!

Kram C

monkan sa...

Plock är aldrig fel! Vi ska "plocka" i morgon, vi har så mycket franska ostar i kylen som måste ätas upp...
Trevlig helg/M

Maria sa...

Allt det goda på samma gång . Perfekt så här en fredag!!
:)

Unknown sa...

Mmm... jättegott! Sådan plocktallrik skulle jag inte heller säga nej till! :)
Ha en fin helg!
//Lana

Unknown sa...

superbt!!!
En av denna tallrik säger jag aldrig nej till :)

Sonja Kidron sa...

Oh, vilken mumsig plocktallrik. ALLT ser mumsigt och gott ut! :)

Ha en toppenfin lördag!
Kram Sonja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...