måndag 8 oktober 2012

Äggröra och skinkrulle till frukost

Äggröra, skinka och majonnäs

Vad jag vill äta till frukost går i perioder. Under nästan hela förra året åt jag omelett i olika varianter till frukost på vardagarna, vilket var gott och mättande. Nu känner jag mig inte alls sugen på omelett och gör istället äggröra som jag äter tillsammans med en skinkrulle och lite majonnäs. Många vill ha sin äggröra lös men jag föredrar om den är fast och välstekt. En kopp te till och frukosten är komplett. En frukost att stå sig länge på!

Skinkrulle

Majonnäs

Te


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

1 kommentar:

Unknown sa...

Äggröra gillar jag om det är liite cf i och gärna en smakrik ost oxå!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...