torsdag 26 juli 2012

En dag i Vadstena

Vadstena slott

Vilken härlig dag vi har haft idag. Efter frukosten packade vi picknickväskan och åkte till till Vadstena. Där tittade på slottet, klosterkyrkan samt strosade runt på stan. Vi hade fyllda ostfrallor och kaffe med oss som vi åt vid vid strandkanten vid Vättern... så mysigt. Solen sken och vi hade det jättebra.

När vi kom hem grillade vi entrecote som vi åt med ugnsgrönsaker. Mycket gott! Det är härligt med semester!


Ostfralla och kaffe

Picknickutsikt


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Vilka vackra bilder! Måste också åka till den här staden nån gång! :)
Gott med picknick!
Ha en toppen fredag!
Kram
//Lana

Millis - JimpsMillis LCHF sa...

Vilken mysig dag! Vadstena verkar vara jättefint! Ha det gott!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...