torsdag 12 juli 2012

Domori 100% (choklad)

Choklad

Igår berättade jag att jag köpt en choklad med 100% kakaohalt. Jag visste inte riktigt vad jag skulle förvänta mig av den och trodde nog inte att jag skulle tycka om den. Nu har jag smakat den och jag tyckte att den var god. Självklart var den osöt men den smakar choklad och jag tyckte faktiskt om den. Några mängder av den kan man inte äta utan det räcker med en liten, liten bit.

Jag köpte min chokladbit på Karamello i Linköping och de har även webbförsäljning på Chokladshoppen.com för den som är nyfiken att smaka.

100%


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

3 kommentarer:

Anna sa...

Tack för tipset på vart jag kan hitta chokladen :P

Unknown sa...

måste nog till min sambos förfäran beställa en kaka ;)

Millis - JimpsMillis LCHF sa...

Åh vad spännande, den där vill jag prova!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...