fredag 20 juli 2012

Äntligen!

Semesterblommor

S E M E S T E R!

Jag har semester! Äntligen! Härligt rosa blommor har fått följa med hem för att fira in semestern idag. Ikväll kommer dessutom mina killar (man och son) hem från sitt semesteräventyr och jag har nästan längtat ihjäl mig efter dem. Det ska bli så kul att krama om dem och höra hur de haft det.

Semestern ska jag ägna åt att umgås med familjen, göra roliga utflykter, läsa bra böcker samt laga och äta god mat. I fyra veckor!



Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

7 kommentarer:

Fröken M sa...

HÄRLIGT !!
njut nu av 4 långa, härliga veckor :)
Kram

Mitt liv som fru L sa...

Låter underbart! Hoppas du och din familj får en toppensemester!

Kram C

Unknown sa...

Härligt! Hoppas du kommer att ha underbar semester! :)

Marja - baka sockerfritt sa...

Så underbart det låter! Kom precis hem från min semester i London :-)

Mot ett lättare liv sa...

Underbart skönt med semester, hoppas ni får det riktigt härligt tillsammans.

Kram Maria

Anna sa...

underbart:D Gerberer är ju så fina :P
ha en toppen semester!kram

monkan sa...

Ha en skön semester! /M

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...