torsdag 5 april 2012

Mysigt i fjällstugan efter skidåkningen

Härligt med brasa i stugan

Förutom en massa god mat på semestern i Sälen åt vi en hel del snacks på kvällen. Dels som mellanmål men mestadels för att det var gott. Efter en dag ute i skidbacken var det härligt att tända brasan och sitta i värmen och läsa i en bra bok. Vi spelade även lite sällskapsspel, det tycker jag är kul.

Saltade mandlar

Jägermaister

Ostar och fröknäcke

Oststavar

Sällskapsspel


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

1 kommentar:

Anna sa...

Sällskapsspel är ju så roliga. De är inte ofta man gör de, borde bli bättre på de.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...