tisdag 14 februari 2012

Alla hjärtans dag

♥ LCHF-chokladhjärtan ♥

Trevlig alla hjärtans dag! Vi brukar egentligen inte fira den här dagen så mycket men i år hade jag förberett varsitt paket till mina killar som jag delade ut på kvällen. Min man fick filmen "Abduction" och min son fick filmen "Madagaskar 2". Vi tycker om att titta på film i vår familj och nu har vi två nya filmer att titta på.

Till kvällsmat idag blir det fetaostgratinerad lax och beurre blanc, så gott! Till efterrätt blir det cake pops i hjärtformat till mig och maken, självklart LCHF. Jag gjorde dem igår och tror att jag lyckats gömma dem i kylskåpet utan att han sett dem än. Vi får se om sonen vill ha en men jag gissar att det är lite för mörk choklad för att han ska tycka om dem.

Filmer till mina killar

12 kommentarer:

Unknown sa...

Söta!

Anna sa...

Min make tog ledigt och det uppskattas. I april ska han ha ledigt på tisdagar för då har jag med ledigt så kan man göra lite mer saker ihop=)
Vad gullig du är emot dina killar!Kram

Anonym sa...

Åh vad söta! Har du recept? Mvh Katta

Erikas LCHF till vardag och fest sa...

Katta: Tack! Receptet kommer. :-)

Ellen - LCHF och mycket annat sa...

Svar: Absolut! Det kommer imorrn.

Maria sa...

Vilka söta cake pops! Kul med hjärtformade ..
=)

Fröken M sa...

Åh vilka söta cakepops - jag har fortfarande inte kommit till skott här - det får bli fredagens projekt ;)
Kram

Ulla sa...

De ser väldigt goda ut och så söta.
Jag vill gärna ha receptet ?

Erikas LCHF till vardag och fest sa...

Ulla: Jag ska lägga ut receptet. :-)

Mauros Matlåda sa...

jättefina!!!de ser goda ut!:)
Mauro

dogadder sa...

Verkar jättegott!

Länk till receptet?

Hittar ingen sökruta.....

Erikas LCHF till vardag och fest sa...

Dogadder: Du hittar receptet här (länk). Tyvärr försvinner sökrutan i mobilversionen av bloggen. Surfar man i webbversionen kan man söka överst till vänster i det blå fältet eller söka via etiketterna till vänster.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...