torsdag 19 januari 2012

Myskväll med kebabsallad, pizza och film

Kebabsallad

Vilken mysig torsdag jag och min son har haft idag. Eftersom det var studiedag på skolan har vi varit hemma tillsammans idag. Vi hade planerat att gå på bio men det gick ingen barnfilm på biografen idag, så vi var rätt besvikna båda två. Istället blev det DVD-film i TV-soffan med lite hämtmat. Jag valde en kebabsallad och sonen ville ha pizza. Vi såg filmen "Arthur och minimojerna", ingen höjdarfilm men det var en lagom torsdagsunderhållning. Till efterrätt blev det en kopp kaffe och en lite bit choklad. Ha en trevlig kväll!

Pizza till sonen

Kaffe och en liten bit mörk choklad

"Arthur och minimojerna"


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

4 kommentarer:

anna sa...

Hej och tusen tack =) Hoppas på de med.
Vilken mysdag ni har haft! sådana dagar är så härligt. synd bara med bion. kram

Fröken M sa...

Tråkigt med bion, men ni fick ju det "näst bästa" !!
Ha nu en riktigt skön fredag ! Jag ska bege mig iväg på jobb, men när jag kommer hem blir det mys för hela slanten :)
Kram

Unknown sa...

Gott med kebab! Jag brukar göra min egen av kyckling! :)
Tack för kommentar på min blogg!
Lana

Malin I Form sa...

Mums, vad gottigt!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...