fredag 20 januari 2012

"Allt om LCHF" - en bilaga till Expressen

Idag är det fredag, veckans bästa dag! Snart ska jag ställa mig i köket och förbereda kvällsmaten men först ska jag krypa upp i soffan en stund och bläddra i min nyinköpta tidning. Den 20-22 januari har Expressen en bilaga som heter "Allt om LCHF" och den innehåller massor med recept, guide till LCHF och artiklar. Jag ser fram emot massa trevligt läsning och inspirationsrecept.

Jag önskar er en trevlig helg!


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

1 kommentar:

Anna sa...

Visst är det märkligt, men de har inte så mkt att komma med. Jag tror många hakar upp sig på att de tror att man ska ösa i sig massa fett. De förstår inte och de vill inte förstå så är det bara.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...